wtorek, 25 maja 2010

Dziś zaczęło się krycie dachu:) Ten etap pokaże jak zrobimy zdjęcia.
Poniżej stan na sobotę.
Komin - dla zainteresowanych poszło ok 420 cegieł klinkierowych.


Kuchnia - została zamknięta i wydaje mi się, że będzie całkiem, całkiem - jeżeli chodzi o wielkość (oczywiście, dla nas jest OK, nie dla każdego takie gabaryty wystarczają).



Wejście do kuchni:


Widok od garażu.



Schody zewnętrzne i wewnętrzne - wczoraj zostały już zalane:



Schody wewnątrz planowaliśmy zrobić drewniane, ale po długich namysłach i dyskusjach będą betonowe - potem ładnie wykończone.





No i na koniec widok od frontu:) Już bez szalunków.


Tak jak wspominałem, dziś rozpoczęły się roboty związane z kryciem dachu. Na działce mamy już też dachówkę, która przyjechała wczoraj. Okna są, folia jest, łaty są - więc jak będzie pogoda to może do końca tygodnia nie będzie już nam padać do pokojów

2 komentarze:

Unknown pisze...

o widze, ze warto bylo na Was czekac. ja z zona tez sie przekomarzalem i tak jak i u was wyszly nam schody lane. jednak widze ze nasze ekipy budowlane prace przy dachu zrobily nieco inaczej. u mnie zrobili deskowanie i polozyli folie nie ruszajac scianek dzialowych a u Was odwrotnie :)

Magdalena pisze...

W dobry dach warto zainwestować. Tak samo jak w solidne okna dachowe, jeśli stroicie przed ich wyborem to odsyłam do oferty https://dakea.pl/produkty/okna/ . Najlepszy producent z ponad 70-letnim doświadczeniem w branży. Wykonują okna na każdy wymiar, w pełni szczelne, z najlepszych materiałów.